Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 3 april 2023

ATC kaartjes met Tim Holtz

 Hallo Allemaal

Vandaag laat ik je deze ATC kaartjes zien.
Gemaakt met de Vintage elements stans set van Jenine's Mindful art collection.
Daar zit een ATC formaat stans bij, deze twee keer uit gestanst uit craft papier.
 
Op deze ATC kaartjes gestempeld met een nieuwe stempel uit de 
Feelings of Freedom lijn van JMA.
Hier overheen wat witte gesso gedaan.
De randen met Distress Crayon kleur Vintage photo gekrijt 
en daarna wat uitgewreven met mijn vinger.
Daarna wat leuke plaatjes bij elkaar gezocht van Tim Holtz
uit verschillende Idea-ology sets.
Deze ook weer met de crayon van Tim Holtz bewerkt.

Daarna de plaatjes gerangschikt en opgeplakt.
Nog spetters gedaan met de zwarte posca marker.
Als extra nog de randen bewerkt met de crayon kleur antique linen.
Dit kaartje weer gemat op blauw cardstock.
O ja nog een klein paperclipje erbij op maakt het voor mij helemaal af. ;)


Dit is zo leuk om te doen.
Even ter info;
Een ATC kaartje heeft altijd een afmeting van 6,4 cm (breed) x 8,9 cm (hoog).

Ik hoop dat ik je inspiratie heb kunnen geven.

Dankjewel voor het langs komen.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl
Klik op onderstaande foto's om direct bij het product in de webshop te komen.