Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 22 april 2023

Shakercard

Hallo,

Wat leuk dat je dit blogbericht gaat lezen! Deze keer wil ik je inspireren met een shakercard. 
Op het blog van HobbyVision is een nieuwe challenge gestart met als opdracht een shakercard te maken.


Voor deze shakercard heb ik een mal van Dutch Doobadoo gebruikt. De basis heb ik uit wit cardstock gemaakt. De eerste mat laag is uit het Pearl Cardstock van Florence en de tweede mat laag heb ik uit het designpapier van de Greenery Invitation van Craft O'Clock.

Voor de rondjes heb ik geen gebruik gemaakt van de Dutch Doobadoor mal, maar hiervoor heb ik een shakerstans van Studio Light. De shakerblisters die ik heb gebruikt zijn van My Favorite Things.

De shakerblisters heb ik vervolgens van tape voorzien. En die heb achter de eerste (groene) mat laag geplakt. 


Vervolgens heb ik de middelste blister een beetje gevuld met shakermateriaal. Bij de Greenery Invitation van Craft O'Clock zit ook een hele mooie Junk Journal set waarin leuke kaartjes zitten. Die kaartjes heb ik gebruikt om vervolgens achter de shakerblisters te plakken.


Bij de shakerstans van Studio Light zit ook een hele mooie rand. Die heb ik uit het groene Pearl Cardstock van Florence gestanst en in het midden van de kaart geplakt. En vervolgens heb ik nog wat bloemetjes en blaadjes uit het designpapier geknipt om op de kaart te verwerken.


De bloemetjes heb ik een beetje gevormd in mijn hand en vervolgens op de kaart verwerkt. Als finishing touch heb ik nog een klok uit de Junk Journal set gebruikt en wat tickets van 49and Market.



Ik hoop jullie met deze shakercard weer geïnspireerd te hebben om ook mee te doen met de challenge op het blog. 

Alle producten die ik heb gebruikt, vind je in de webshop door op de foto's hieronder te klikken.

Tot de volgende keer!