Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 12 april 2023

Lady tag

 Hallo allemaal,

Dit keer laat ik jullie zien hoe ik deze tag heb gemaakt.

Kijken jullie mee??


De tag heb is gesneden uit een stukje grijsboard van 2 mm dik dat ik nog had liggen.

Op aquarelpapier is de achtergrond gemaakt met behulp van Distress Oxide spray in de kleuren Salvaged Patina en Gatherd Twigs. 

Nadat het papier hiermee is gekleurd is het nog meer bewerkt met een stencil van JMA en Distress Crackle Paste, een stempel van JMA afgedrukt met Versafine Onyx Black en een paar kleine vlindertjes met goud embossingpoeder bewerkt.


Om de achtergrond nog iets interessanter te maken diverse ephemera uitgezocht en hiermee een beetje gaan puzzelen totdat er een compositie volgt die je aanstaat. 


Daarna de ephmera met Vintage Photo Distress inkt bewerkt.


Achteraf miste ik toch nog iets op de achtergrond nadat ik alles had opgeplakt......dus heb ik nog een paar stempeltjes uit de Vintage Treasure lijn afgedrukt met Versafine Onyx Black. 

Hiermee vond ik het meer een mooi geheel worden.



Tot slot zijn de randjes van de tag nog bewerkt met Vintage Photo Distress inkt en een stukje kant door het gaatje bovenin de tag aangebracht.

Ik hoop dat ik jullie met deze tag heb kunnen inspireren.

Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik ze graag.

Bedankt voor je bezoek op ons blog en tot de volgende keer!!

Lieve groetjes,
Grietje 

Als je op onderstaande foto's klikt kom je rechtstreeks bij het desbetreffende artikel in de webshop.

   
    
   
 
   
 
   


Geen opmerkingen: