Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 30 april 2023

Slimline kaart - Gefeliciteerd

  Hallo allemaal,

Deze Slimline kaart gemaakt 
met producten uit de nieuwste lijn "Feelings of Freedom"
van Jenine's Mindful Art Collection van StudioLight. 


Dezee Slimline kaart heb ik gemaakt voor iemand die een nieuwe woning heeft.
Ook daarvoor zijn de JMA producten geschikt.
Zeker deze grote sleutel in de Die Cut Bloc vind ik hierbij super leuk.

De ondergrond heb ik gemaakt op 200 grams watercolor papier.
Met verschillende kleuren Distress Oxide zoals op de foto te zien zijn.
Met behulp van de mask stencil de faded jeans kleur dikker aangezet.

Daarna kon het stempel plezier beginnen ;)


Waar ik de eerste stempels zette ben ik verder op voort gaan borduren.
Zodat je groepjes vormt zeg maar, waar ik steeds een nieuwe stempel zet
(op wat enkele na, de cijfers).
Dit met zwarte en Peat Moss inkt kleuren.
Nog wat lichte veegjes gemaakt met mijn zwarte stempelkussen.
De randen nog beïnkt.

Daarna kon de opbouw van de plaatjes beginnen. 
Al eerste sisal opgeplakt en daarop de plaatjes met o.a. 3D foam tape.
Nog een vlinder stempeltje erbij op en de tekst "Gefeliciteerd"
Gemat op wit linnen karton 
en daarna gemat op blauw Florence Card stock.


De opbouw is op dezelfde manier als onderstaande art journal pagina/kaart.
Deze heb ik al filmend gemaakt en is te zien via deze link;


Ik hoop dat ik je inspiratie heb kunnen geven.

Dankjewel voor het langs komen.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl
Klik op onderstaande foto's om direct bij het product in de webshop te komen.