Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 9 april 2023

FB live met Jenine's Mindful Art

 Hallo Allemaal

Op 18 maart heb ik een FB live uitzending mogen geven
in de Facebook groep - Jenine's Mindful Art inspiration group.
Dit keer had ik een art journal pagina/kaart gemaakt in Mixed media stijl. 
Met de nieuwe producten uit de Feelings of Freedom collectie.

Deze onderstaande had ik voor mijzelf als voorbeeld gemaakt.
Voor de ondergrond heb ik verschillende kleuren Distress Oxides genomen.
Deze aangebracht met StudioLight borstels.
Daarna in de hoeken de oxide inkt dikker aangebracht met een mask stencil.
Daarna gestempeld met de clear stempels
en structuur pasta aangepast met weer een andere mask stencil.

De papradijsvogel plant heb ik uit de Die cut blok gehaald.
De randen heb ik precies op de rand zwart gemaakt/getekend 
met een fineliner en vervolgens op mijn pagina/kaart geplakt.
Hier en daar wat extra accenten met een witte fineliner aangebracht
en gespetterd met de witte posca marker.
Ook heb ik nog bruin gekleurde distress oxide lichtjes aangebracht .
Als laatste nog washi tape erop en gemat op gekleurd papier.

Het is echt leuk om te zien hoe de pagina/kaart steeds meer opgebouwd raakt.
Van alles kan je erop kwijt, dit is dan ook op A5 formaat 200grams watercolor.


 Wil je de live uitzending nog eens bekijken of heb je hem gemist,
dan kan je op onderstaande link klikken om er te komen.

De gebruikte materialen kan je hier vinden; 

Dankjewel voor het langs komen

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Fijne Pasen allemaal. Prachtige kaart! Groetjes Betha