Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 25 april 2023

CAS kaart

Hallo Allemaal
Hier weer een kaart van mij 
Een kaart hoeft natuurlijk niet altijd heel erg bewerkt te zijn.
 Eenvoud kan ook heel mooi zijn 
Daarom heb ik deze keer een CAS kaart voor jullie gemaakt 
CAS betekend Clean And Simpel.




Je begint om een kaart te snijden van 10x10
Dan zet je een borderstempel onder aan de kaart

Op een ander stukje achtergrondpapier stempel je de vlinders en knipt ze uit
Af en toe maak ik een hele serie achtergronden
 met inkten poeders en sprays,
zodat ik altijd iets op voorraad heb. 
Vlinders inkleuren vind ik leuk.
 Maar ze stempelen op achtergronden 
en dan uitknippen vind ik het effect mooier. 

Dan plak je een vlinder op de borderrand
 en de ander vlinder boven aan de kaart
Om het een beetje speelser te maken ,
kun je nog spetters aanbrengen .
Ik heb dit gedaan met pigmentpoeder 
vermengen met een beetje water en toen gespetterd
Als laatste kun je nog een leuke tekst aanbrengen
 en ga je de kaart matten op zwarte 
en een bijpassende kleur cardstock.


Ik hoop dat ik jullie met deze kaart een beetje heb kunnen inspireren 
heb je vragen , stel ze gerust 
Ik help je graag 
Lieve groetjes Corry xxxx


 

 

 

2 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

helemaal leuk en mooi gemaakt
grtjs,martina

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig! Groetjes Betha