Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 15 april 2023

Embossing kaart (Corry extra)

  Hallo Allemaal 

Vandaag wil ik jullie laten zien, 
dat je met embossingpoeder ook hele leuke 
achtergronden  kunt maken.

Vooral goud op zwarte cardstock, 
vind ik heel erg mooi , en geeft een heel mooi effect.

Je stempelt met embossing inkt 
een mooie achtergrondstempel  
op zwart cardstock .
Hierop strooi je goudkleurig embossingpoeder 
en verhit dit met de heattool.
Nu is je achtergrond al klaar.

Ik heb deze stempel van Jeninesmindfulart gebruikt .
Deze heeft de afmeting van een vierkante kaart.

De kaart en de kader heb ik uit gestanst ,
met een stans ook van Jeninesmindfulart.
en de kaart onder de kader geplakt.
 In het midden heb ik een leuke diecut aangebracht,
met daaronder een stukje cheesclothe
Dit geeft net even een wat mooier en voller effect.

Daarna heb ik er nog een leuke tekst opgeplakt.
en mijn kaart met geemboste achtergrond is klaar.

Ik hoop dat ik jullie met deze kaart een beetje heb kunnen inspireren 
heb je vragen , stel ze gerust 
Ik help je graag 
Lieve groetjes Corry xxxx


 

Geen opmerkingen: