Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 26 april 2023

Cadeautasje

 Hallo allemaal,
 
Vandaag kom ik iets anders laten zien dan een kaart deze keer heb ik een kadotasje gemaakt. Ik heb er een verjaardagstasje van gemaakt, maar je kunt er natuurlijk ook heel leuk een Moederdag-tasje van maken door de teksten te vervangen: 'Van harte' kun je ook vervangen met de 'Liefs' tekstmal van dezelfde serie en in de stempelset van dochter, zit ook een stempel voor moeder. Hiervoor ben ik met het shopping bag sjabloon aan de slag geweest. Je neemt het patroon over op designpapier en zet rillijnen. Knip het patroon netjes uit en vouw het in elkaar vervolgens kun je het in elkaar gaan plakken. Door de gaatjes haal je een touwtje of leuk lintje en als laatste heb ik het tasje gepimpt met een cirkel,tekst en bloemetjes. Ik heb de tekst uit goudkleurig papier gestanst, wat het extra feestelijk maakt.


En hier nog een foto van de tegoedbon: Hier heb ik een ouder kopjesmalletje gebruikt,
 
Ik hoop dat jullie weer inspiratie op hebben gedaan en graag tot een volgend blogbericht!

 Creatieve groetjes,
Ellie
 
De gebruikte materialen vind je hieronder: klik op het plaatje en je komt op de juiste pagina in de webshop terecht.
   Marianne Design - Metallic Paper A4 - Gold  Marianne Design - Enamel dots - Two Pink    Marianne Design - Clearstamp - Vriendinnen en zo     Marianne Design -  Collectable - Bloemen By Marleen  Marianne Design - Craftable - Slimline Tags    Marianne Design -  Creatable - Van Harte (NL)    Marianne Design - Product Assorti - Koffie & TheeMarianne Design - Creatable - Small Circle Lace Marianne Design - Paperpad A4 - Honeymoon Marianne Design - Craft Stencil - Shopping Bag