Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 27 april 2023

FB live - onnline demodag mixed media canvas en album

Hallo allemaal,

Op 15 april hadden we weer een online demodag.
En zonder dat we het van elkaar wisten ging Sabine om half 2 live en liet daar zien
hoe je molds ( kleimallen ) met diverse materialen kon vullen.

Het leuke daarvan is, dat ik bedacht had om tijdens mijn live een mixed media project te gaan maken waarbij ik dus kleimallen wilde gebruiken. Dus dat volgde elkaar mooi op hihihi..
Eerst konden jullie zien hoe je de figuren met verschillende producten kon maken en ik ging er mee aan de slag. Eerst maakte ik een rond canvas.
En daarna liet ik nog zien dat je ook leuk op een voorkant van een album een creatie kan maken
in mixed media stijl. 


Het canvas was af, maar de voorkant van het album nog niet.
Dat zien jullie op de foto`s hier onder, dat er nog het 1 en ander veranderd is.


Ik heb gekozen voor veel paars met wat blauw.
Helaas kon ik de gemengde kleuren van de inktspray niet goed op de foto krijgen.
Maar de achtergrond heeft een blauwe schijn over de paarse inkt.


Ik heb het canvas met diverse molds van Prima marketing gemaakt.


En de foto hierboven is zoals ik de live eindigde. Maar ik vertelde al dat ik er nog
wel mee bezig ging want het was nog niet naar mijn zin.


En dit is het eindresultaat van het album.
Het raam heb ik donkerder gemaakt en ik heb er meer bloemen bij gedaan.
Op de rug nog wat leuke accessoires en bedeltjes. ( uit eigen voorraad )


En zoals je kan zien, komen hier wat foto`s in van mijn tripje naar Rome.


Met nog wat groene takjes er tussen vind ik het zelf veel beter.
Nu nog lekker foto`s er in plakken.

En wil je nog wat weten, dan kan je altijd de live even terug kijken:

De producten die staan hier voor je op een rijtje:

Dan wens ik je nog een fijne dag verder, en tot de volgende x,

 

Geen opmerkingen: