Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 10 april 2023

Paradijsvogel

 

                                                                 Hallo Allemaal 

Met deze blogpost wil ik jullie laten zien ,
 hoe ik deze kaart heb gemaakt met de prachtige paradijs vogels.






Je gaat een kaart snijden van 10x20 cm
deze ga je beinkten met twee kleuren distressinkt

Nu spons je inkt door een stencil op je kaart 
Ik heb hier een iets donkere bijpassende kleur gebruikt.

Met achtergrond stempels stempel je de kaart mooi vol

Daarna ga je mooi verdeeld uit de kaart rechthoeken stansen
Ik heb hier de ATCstans van jeninesmindfulart gebruikt. 
 Dit vond ik wel leuk omdat er mooie kartelrandjes aan zitten. 
Uit zwarte cardstock stans je iets grotere rechthoeken. 

Vervolgens plak je de rechthoeken wat je uit je kaart hebt gestanst,
 op de zwarte uitgestanste rechthoeken .
Nu zie je dat je kleuren en de stempelafdrukken op de rechthoeken, 
mooi doorlopen op de kaart.
Ook kun je nog met behulp van een stensel struktuurpasta aanbrengen.

Om mooie gekleurde vogels te krijgen
 en je hebt niet zoveel zin in te kleuren ,
kun je op een op verschillende manieren aan de slag ,
Je kunt een papierje beinkten met distressinkt , 
ook kun je pigmentpoedertjes gebruiken 
of een papiertje bewerken met de gelliplate
Af en toe ga ik er voor zitten 
om heel veel van deze achtergondjes te maken,
zodat ik altijd een voorraad heb .
 
Je gaat de stempel afdrukken op een mooi bewerkte papier 
en knipt de vogels uit.
Vervolgens plak je ze op de rechthoeken 
en met een lichtgrijze marker,
 breng je om de vogels een schaduwrandje aan .

Je kunt er nog een leuke tekst op plakken. 
en de kaart gaan matten op een zwarte of bijpassende kleur cadstock

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren met deze kaart. 
mocht je vragen hebben , stel ze gerust 
Ik help je graag

Lieve groetjes Corry xxxx
 

   
  



2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

martina's kaartjes zei

leuke kaart heb je gemaakt
grtjs,martina