Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 29 april 2023

ATC kaartjes

Hallo Allemaal 
Ook ik ben in de ban van ATC kaartjes. 
Dit is toch zo leuk om te doen .
Dan versturen naar je hobbymaatje .
En  eentje ontvangen is nog leuker 
Ik wil jullie dan ook laten zien hoe ik deze heb gemaakt.
ATC kaartjes hebben altijd de afmeting64x89 mm

Ik ben begonnen met de ATC kaartjes te beinkten, 
Daarna heb ik er water opgespoten en het water naar beneden laten lopen
Hierdoor krijg je een heel leuk speels effect.

Als volgt heb ik bovenaan de kaartjes een leuke stans gebruikt 
Op de kaart wat leuke stempels gezet. 
En nog wat inkt en struktuurpasta door een stencil aangebracht.
Met de naaimachine heb ik met een zigzag steek een reepje papier genaaid. 
Stiksels met de naaimachine vind ik altijd erg leuk, 
Maar je kan het natuurlijk ook met een stempel stikrandjes aan brengen. 
De vlinders heb ik uit gestanst 
en bewerkt met embossingpoeder 
Daarna op de kaartjes geplakt en nog wat plakparels
 op het lijfje van de vlinders aangebracht.


 Ik hoop dat ik jullie met deze kaart een beetje heb kunnen inspireren .
heb je vragen , stel ze gerust 
Ik help je graag 
Lieve groetjes Corry xxxx