Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 7 april 2023

Slimline

Hallo allemaal,

Voor mijn eigen facebookgroep was ik aan de beurt om weer een slinline te maken.
 Dit keer met behulp van een sketch.
 Een deel van de sketch is onder de bloemen bedolven hahaha maar hij zit er toch echt in verwerkt!



Het papier wat ik gebruikt heb is van Craft O' Clock - Soulmates. Ik hou van rose en  dus was de keus nu niet zo moeilijk.
Ik maak ook te weinig felicitatie kaartjes dusheb ik hem in die stijl maar gemaakt.
De bloemen zijn van Jenine's Minful Art collectie en de wat donkere bloemen uit eigen collecite.
natuurlijk gebruik ik altijd sisal onder de bloemen en wat kaasdoek.
In het midden zit een schudvenster (Marianne Design)  gevuld met eiskristallen en wat rose kraaltjes.

De tekst komt van een sheet van Marianne Design.
Uit het pakket met knipplaatjes heb ik wat takjes geknipt en onder de bloementoef een strik gemaakt van wit hemp cord.

Dit is de sketch die ik moest gebruiken.

Ik had nog wat postzegls van iemand gekregen en laat daar nu net  postzegels inzitten die er perfect bijpassen dus ook die her en der geplakt.

Als basis slimline heb ik een stans van crealies gebruikt.

Hieronder zal ik een lijst zetten met gebruikte artikelen. Door erop te klikken kom je dan op dat artikel in de webwinkel.

Een fijne dag allemaal!



 

 

1 opmerking:

M.E. zei

Wow, die ist ja megaaaa schön. So tolle Farbe.

Schöne Ostertage

Viele Grüße
Monika