Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 14 april 2023

Zigzag albumpje in doorkijkdoosje

Hallo allemaal,

Wat heb ik dit keer weer gemaakt hihihi...
Het is een doorkijk doosje met een zigzag albumpje er in.


Allereerst maakte ik het doosje. Die is ongeveer 10 x 10 cm.
De zijkanten heb ik voorzien van een opening en daarachter mica uit de JMA collectie.


De bovenkant, het deksel, heb ik voorzien van een lus van lint en diverse bloemen, gemaakt met een stans van heartfelt. Daartussen nog wat stukjes parellint.


De zijkanten heb ik allemaal voorzien van designpapier uit de JMA collectie Inner Peace.
Onderlangs heb ik nog wat parellint geplakt.


Je kan dus het albumpje door de openingen zien.
En de plaatjes, die zijn ook van de Inner Peace collectie


En als je het deksel optilt, dan kom het zigzag albumpje mee naar boven.


Hier kan ik strak heel wat fotootjes in kwijt.

Ik hoop dat je er weer een leuk ideetje aan hebt,
en ik dank je weer voor het langskomen en graag tot snel,

 

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig! Groetjes Betha

Els zei

wow wat mooi!
Groetjes, Els