Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 1 april 2023

Gezegende Kerstdagen

 Hallo allemaal,

Kerstkaartenmaken is niet alleen voor de decembermaand, want dan moeten ze eigenlijk al op de post zijn. Zelf maak ik het hele jaar door Kerstkaarten, zodat ik Kerstkaartenstress in de laatste maanden voor Kerst voorkom. Dit keer een Kerstkaartje met een Mattieplaatje (in de webwinkel helaas net uitverkocht, maar ik heb een alternatief knipvel onderaan het blogbericht geplaatst met een soortgelijk plaatje, die qua kleuren ook goed kan). Bij het plaatje heb ik een toef gemaakt, waarbij ik soortgelijke takjes heb gezocht tussen mijn stansen en extra's om de toef op te vullen. Midden op de toef heb ik een Kerstroos van Anja gemaakt, waarvan de bladeren uit het designpapier gestanst zijn. Dit papier komt uit hetzelfde blokje designpapier wat als basis is gebruikt op de kaart: 'Christmas Wonderland' van Maja Design. De fijne printjes en warme kleuren passen goed bij de plaatjes van Mattie. De kaart is niet vierkant en ook niet een mal van Dutch Doobadoo: de hoeken zijn geponst met een hoekpons van Vaessen, waardoor het een ander model dan standaard lijkt. Het designpapier en de tekstbanner zijn bewerkt met Distress Oxide in de kleur 'walnut stain', een mooie bruine tint, niet zo 'oranje' als 'vintage photo'.


De ronde mal van Anja heeft een ietwat klassieke uitstraling en past goed bij de plaatjes van Mattie. De mal is mooi en sierlijk uitgewerkt en geeft je creatie net wat extra's.

Ik hoop dat je weer wat inspiratie hebt opgedaan en graag tot een volgend blogbericht! 
Hobbygroet,
Lisanne

De gebruikte materialen staan eronder: als je op het plaatje klikt, kom je direct op de pagina van het product in de webshop.

3 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

Anoniem zei

Schitterend!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Anoniem zei

Schitterend Groetjes Gerrie