Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 8 april 2023

Bewaarmapje

Hallo allemaal,

Dit keer zal ik dit mapje beschrijven.
Je hebt hem misschien al op FB gezien en daar had ik geschreven dat ik hem
nog op het blog zou zetten.


De voorkant heeft dus een venster van mica. In dit geval met muzieknoten uit de JMA collectie.


In de rechterhoek heb ik er een bloementoef op gemaakt.


De achterkant heeft een klep met een elastiekje die om het knopje kan die op het onderste deel zit.
De klep heeft ook een beetje versiering gekregen.


De binnenkant, daar kan je dus dingetjes in doen die je wilt bewaren.


Hier houd ik hem even wat beter open. De dikte is 1,5 cm dus daar kan best veel in.


en dit is de zijkant. Een zigzag gevouwen cardstock.


Dan de maten:

De basis is cardstock van 30 x 16 cm.
Ril deze op 7 - 8.5 - 18 en 19,5 cm ( je rillijn is 16 cm )
Vouw alle rillijnen even naar binnen en leg het weer open.

Snijd uit het middelste 10 cm deel een opening. Ik heb daarvoor 1,5 cm aan alle zijden afgetekend.
Plak hier mica ( transparant papier) tegenaan.

Snijd twee delen cardstock van 9.5 x  16 cm
Ril deze op allemaal strookjes van 1 cm ( je rillijn is 9.5 cm)
Plak deze aan de onderkant tegen elkaar aan en plak ze vast op de 1,5 cm rillijn.

Plak de delen van 10 cm er tegen aan. 
Beplakt alles met designpapier en maak een knopje aan het onderste deel en aan de klep een elastiekje.

Veel plezier er weer mee,


Als je op dit plaatje klikt, kom je bij de gehele collectie "Feelings of Freedom"


                                                    

 


1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig en dank voor de maten. Groetjes Betha