Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 4 april 2023

Verschillende mogelijkheden met de DDBD shape art mal Noah

Hallo,

Tijdens de live op maandag 20 Maart ging er van alles mis.
Het geluid stopte na 18 minuten en toen ik opnieuw opgestart was,
wilde mijn beeld niet meer horizontaal. 
Waardoor dat deel met goed geluid was maar met smal beeld.
Daarom nu dit blog met stappen foto's,
zodat jullie de kaart toch na kunnen maken mocht je dat willen.


Mijn voorbeelden zijn paaskaarten maar je kunt natuurlijk 
elk thema kiezen voor dit model.

Je begint met drie keer de mal overtrekken.
Eenmaal de buitenste van cardstock,
eenmaal de tweede lijn van gekleurd papier
en eenmaal de derde lijn van designpapier.


Je kunt de kaart zo laten maar ik heb
rillijnen toegevoegd.
Je maakt bij elke boog een rillijn.


Bij het gekleurd papier en designpapier
snijdt je elke boog los.


Hier moet nog een klein randje vanaf gesneden worden,
Bij elk boogje doe je dit.
Begin met een klein randje, je kunt er altijd nog 
een klein randje afsnijden.


Dan kun je deze op de basis gaan plakken.
Ik heb uit het midden gedeelte nog een 
ovaal uitgestanst. 
Dat zie later niet omdat hier het designpapier
nog opgeplakt wordt.


Je kunt nu de rillijnen vouwen.
De buitenste in berg en de middelste in dal vouw.


En nu kun je verder gaan pimpen.
Bij mij is het dus in paasthema, deze keer.


Ondanks het slecht geluid na 18 minuten,
zet ik toch de link naar het filmpje erbij.


In het tweede deel maak ik nog een ander model met deze mal.


Dat filmpje is dus horizontaal gefilmd 
maar wel duidelijk om te zien wat ik doe.

En dan heb ik hier ook nog een link naar de gebruikte producten

Laten we duimen dat het geluid het voortaan
goed wil blijven doen.
Want dat is wel prettiger als je het idee wil namaken.
Hopelijk kunnen jullie met dit blog en het filmpje
ook goed uit de voeten.

Veel knutselplezier
en tot de volgende keer.