Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 13 april 2023

Mix and Match

 Hallo,

Voor dit blog heb ik 4 kaarten gemaakt.
En ik wil laten zien dat je allerlei merken met elkaar kunt matchen.

Ik heb het merk Scrapboys, AB Studio en Amy Design gebruikt.


Ik heb om te beginnen er twee slimline kaarten van gemaakt.
De de kleuren van de plaatjes komen prachtig uit bij het papier.
Ik zoek dan eerst van alles bij elkaar.

 

Als basis voor de slimline nam ik de nieuwe stans uit de JMA collectie.


De onderstaande kaart kwam tot stand van de restjes die 
ik overhield van het designpapier.


Ik heb ook een vierkanten kaart gemaakt.
Dit designpapier had eigenlijk al niet veel nodig
maar dat heb ik natuurlijk wel gedaan ;-)


Prachtig toch al die bloemen op het papier.


En dan nog een standaard maat kaart.


Dit designpapier is wat rustiger,
dus ging ik helemaal los met het pimpen.


Ik hoop dat ik jullie weer geïnspireerd heb.
En ga vooral zelf ook lekker mixen and matchen met je materialen.

Tot de volgende keer

Wil jij deze leuke materialen shoppen.
Klik dan op de foto en je komt in de webshop van Hobbyvison bij het artikel.


 




   

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Schitterend en wat een mooi papier! Groetjes Betha