Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 4 december 2021

2 kerstkaarten

 Hallo allemaal,

Ik mag jullie vandaag weer inspireren, en heb gekozen om 2 kaarten te maken met dezelfde stans, maar  wel allebei met ander papier.
Zo zie je dat het dan een heel ander uiterlijk krijgt.

Ik vond deze stans (Studio Light  SL-ES-CD79) meteen al zo geweldig tof maar  had even geen tijd om er meteen mee aan de slag te gaan.
Maar eindelijk was daar ff een potje tijd dus maar meteen 2 gemaakt.




Deze blauwe is gemaakt met papier van Craft & You - Arctic Winter. 
En met de poinsettia van Elizabeth Craft Design heb ik er een bloemen toef op gemaakt.
Het is zonde om de hele voorkant vol te plakken dus dat ook niet gedaan. Een klein strikje nog met belletje en natuurlijk een kerst wens erop. Deze komt uit de  Classic Christmas kit van ECD.



De rode kaart is gemaakt met papier van Craft O' Clock- Red Mood. En de knip elementjes erop zijn van de Christmas Time lijn ervan.
Heb een klein tafereeltje erop gemaakt met ook de poinsettia van Elizabeth Craft Design.
In het midden ervan een paar kleine kraaltjes geplakt.

Beide kaarten heb ik nog ff besneeuwd met de Posca pen!



Ik hoop dat ik zo wat ideetjes heb gegeven voor deze stans.



Hieronder  vind je de artikelen die ik gebruikt heb,
Klik erop en je komt  in de webwinkel op het desbetreffende artikel.

 


 

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaarten en deze mal is zo mooi! Groetjes Betha