Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 19 december 2021

Facebooklive - Doobadoo kaart met Maja design en Fuse hanger

 Hallo allemaal,

Hier nog even een blogbericht over de live die ik op 1 december heb gegeven.

Van Dutch Doobadoo was er een nieuwe Card art uit en daarmee heb ik een kerstkaart gemaakt 
met een shaker hanger er in die ik met een Fuse tool maakte.


Tijdens die live heb ik de creatie niet helemaal af gekregen, maar ben na de live nog even doorgegaan.
En zo is het geworden.
Het designpapier is van Maja Design - Happy christmas


Hier zie je de zelfgemaakte shaker ster in de opening hangen.
Het lantaarntje is van de Warm and Cosy collectie van JMA.

Verder natuurlijk nog diverse bloemen en twee kleine houten gingerbread poppetjes.

De live uitzending kan je natuurlijk, als je wilt, ook nog terug kijken.
Je kan hem hier vinden:



Dank je wel voor het langskomen op dit blog, en graag tot snel, want er is hier elke dag weer wat leuks te vinden ;) 


De materialen die ik tijdens de live gebruikte, die kan je hier vinden:


 

Geen opmerkingen: