Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 5 december 2021

Roar - Veel geluk

 Hallo allemaal,


Slimline is helemaal in en daar is ontzettend veel moois voor te krijgen: van mallen tot papiersets. Voor deze kaart heb ik een mal van Studio Light gebruikt in slimline formaat. Bij die mal zitten nog extra malletjes voor de aankleding, zoals een ster en mini-envelopje met kaartje. Zelf vind ik de mal geschikt voor Kerst- of een wat stoerder kaartje (voor mannen eventueel ook). En als ik aan het kaarten maken ben, denk ik bij stoer ook aan ribbelkarton. Dat geeft vaak een wat robuustere look. Het 'Wild about you' setje van Dutch Doobadoo had ik nog ongebruikt liggen, maar toen ik deze mal zag, had ik gelijk dit idee ermee. Als afwerking heb ik hempcord in een naturel tint gebruikt, dit is bijna dezelfde kleur als het ribbelkarton. Tip: plak je designpapier op ribbelkarton, gebruik dan dubbelzijdig tape i.p.v. lijm: dan plakt het beter vast of je moet tijd en geduld hebben tot het goed gedroogd is i.v.m. verschuiven.



Graag tot een volgende kaart!

Hobbygroet,
Lisanne

Hieronder staan de gebruikte materialen: klik op de afbeelding en je komt direct op de juiste pagina in de webshop.

Geen opmerkingen: