Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 17 december 2021

Labels

 Hallo allemaal,

Tja ik denk dat iedereen druk is met de kerstkaarten momenteel en dus ik ook.
Voor mijn eigen facebookgroep moest ik voor een challenge 2 labels maken met thema en die wil ik hier ook graag even laten zien.
Ik ben nog steeds in love met het Craft O' Clock papier- A Miracle night van vorig jaar en heb er nog genoeg van liggen om lekker mee aan de slag te kunnen. Dus ook deze 2 zijn met deze lijn gemaakt.

Beide tags  zijn gemaakt met de Studio Light - Essentials Cutting Die - Tag nr.103 - Classic
De randjes van het papier heb ik met de distresser ruw gemaakt en daarna met gesso her en der wit gemaakt.
Vervolgens heb ik met restjes design papier gewerkt en laagjes op de slimline geplakt.  
Het thema bij de eerste was rendier dus die heb ik gestanst.
Bij de 2de was er een kleurenpalet waar je je aan moest houden en dat waren toevallig dezelfde kleuren.


Heb ook de Cutting Stencil Essentials Doodle  uit wit gestanst en die als een soort doily verwerkt achter het papier.
Het plaatje van de kerstman zat in het papier en deze heb ik rond geponst.
Verder met een kaneelstokje, touw en wat knip elementjes het geheel aangekleed.


De 2de  heb ik met een shaker  deel gemaakt. De ovaal van Marianne Design lag alweer een tijdje te wachten dus deze maar eens gebruikt.
Ik heb deze keer eiskristallen erin gedaan.
Daarnaast heb ik wat rietjes bij elkaar gebonden en met de poinsettia van Elizabeth Craft Design erop versiert. Ook zie je nog wat muzieknoten papier.. Ik vind dat altijd leuk op kerst creaties!


  Ik hoop dat ik jullie geïnspireerd heb met deze creaties! Bedankt weer voor het lezen en kijken!



Hieronder komen weer de artikelen die ik zoal gebruikt heb. Klik erop en je komt zo in de webwinkel bij dat artikel!