Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 14 december 2021

Facebooklive - Kaart in winterse sferen met Janet

 Hallo allemaal,


Tijdens een live uitzending op Facebook heb ik een kaart gemaakt in winterse sferen.
Hierbij heb ik met Izink spray een achtergrond gemaakt en daarop
met gesso en chalks een sneeuw ondergrond gemaakt.


Daarna ben ik heel veel gaan embossen met fijne witte embossingpoeder en een hele licht blauwe.
De stempels die ik gebruikt heb zijn van Lavinia.
De sterretjes die heb ik gemaakt met een glitterpasta van Izink en een mask van Studio Light uit de Moon Flower collectie.

Heerlijk om dit soort kaarten te maken.
En zo heb ik er ook al meer gemaakt waaronder deze:


Zelfde techniek, alleen is de achtergrond wat donkerder geworden.

Vind je dit ook leuk en heb je de live uitzending gemist, dan kan je die hier terug kijken:


En de producten van deze live uitzending, die kan je hier vinden:  


Dan wens ik je nog een fijne dag verder en graag tot de volgende x