Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 26 december 2021

Merry Christmas in een mini pringles bus

 Goedemorgen allemaal,

Ik had nog een paar mini pringles busjes liggen en had voor wat lieve vriendinnen nog wat leuks nodig  om voor kerst te geven dus ben hier mee aan de slag gegaan.
Heb eerst de bus met mooi papier beplakt. De eerste met Snowy Winterland en de 2de met Christmas Time , beide van Craft O'Clock.




Uit de diecut setjes heb ik een klein tafereeltje erop geplakt met wat sisal erachter en met de Posca pen wat sneeuw erop gespetterd.


Bovenop heb ik een halve transparante bol geplakt en hierin een winters tafereeltje geplakt. 
Ik ben begonnen met wat bomen te stansen en die op de achtergrond geplakt met dun foam tape.
Daarop de kleine huisjes geplakt met wat dikker foam.
Als laatste het schaatsende setje en de sneeuwpop.
 Heel voorzichtig daar wat sneeuw op gelegd en toen de bol erop vast geplakt. 
Met lint eromheen geplakt, werk je mooi de lijm resten weg die je door de bol heen kon zien.



Natuurlijk nog een mooie label eraan gemaakt van Studiolight. Vond het wel leuk om hier ook wat schudmateriaal in te stoppen. Ik heb hiervoor het mica van Crafters Companion gebruikt en ijskristallen ertussen gedaan.


Hieronder de rode versie . Ik vond het geweldig leuk om ze te maken en zal volgend jaar vast en zeker meer maken. kan ik nu op het gemakkie wat van die bussen leeg eten!!



 Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden dit idee.
Natuurlijk weer een lijst met artikelen zodat jullie ze zo kunnen vinden!



   
 

3 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super mooi! Groetjes Betha

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat is ie gaaf.
Groetjes Miranda

Diny zei

Dit is kei leuk en ook om te maken.