Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 29 december 2021

Iris Shutterkaart

 Hallo allemaal,


Jeetje, het is al weer de 29ste van de maand, wat gaat een jaar toch snel voorbij.
Dit is dan ook mijn laatste blogbericht voor dit jaar.


Een tijdje terug kwam van Elizabeth Craft Design een leuke stans uit voor een planner.
Maar ik dacht, die kan ook prima op een kaart gebruikt worden. Dus dat heb ik dan maar eens gedaan.
De basis is een nieuwe stans uit de JMA collectie, de slimline essential JMA-ES-CD95.
De basis is in een beetje oud roze kleur.
Daarop heb ik met diezelfde slimline stans, maar dan nu een maatje kleiner met een mooie sierrand er aan, een stuk designpapier gestanst. Het designpapier is van het mooie paperpad Breeze of dreams.


Daarna ben ik het gedeelte gaan maken met de shutter er op.
Deze heb ik uit roze cardstock gestanst en designpapier.
Op de eerste foto zie je dat de iris shutter dicht zit, en op de foto hierboven is hij open gedraaid.
Achter de shutter heb ik een klein plaatje geplakt van een poes, want op het designpapier staat ook een poes. Het geheel heb ik toen op de basis geplakt en ben ik uit het designpapier de kettingen gaan knippen. Links onderin heb ik nog een bloementoef geplakt.


Hier zie je dat de shutter open is. Dit kan je doen door het hendeltje naar beneden te schuiven.


En de bloementoef. Tussen de bloemen heb ik nog diverse takjes geplakt. 
Daarvan zijn de meeste uit de warm en cosy collectie van JMA.


Hier zie je het hendeltje. Je kan hiervoor meerdere soorten stansen om als hendeltje te gebruiken, maar ik vond deze met het pijltje er op wel leuk ;)

Ik denk dat het niet bij deze ene kaart gaat blijven, want dit is echt een leuke stans om te gebruiken.
Je kan er natuurlijk ook een leuke tekst achter "verstoppen"
Of je maakt er b.v. twee op 1 kaart. Ik zou zeggen, leef je uit hihihi....

Mocht je deze stans hebben van de iris shutter, of je wilt hem nog aanschaffen, dan is er ook nog een live uitzending geweeest van Reanna, daarin gebruikt ze ook deze shutter. Die live uitzending kan je hier terug vinden: 


Dan wil ik jullie in dit bericht ook een hele fijne jaarwisseling wensen, en dat we een gelukkig en een gezond 2022 mogen hebben! Stay safe !


     

3 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi en leuk met die shutter! Groetjes Betha

martina's kaartjes zei

een mooie, geslaagde kaart heb je gemaakt !
wat is er veel op te zien,
fijne eindejaarswissel,
grtjs,martina

Debby Kuster zei

Mooie stoere slimline kaart met een schattige verrassing binnen in