Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 12 december 2021

Deer in full moon

  Hallo,

Vandaag ben ik er met een winters tafereel in en op de mooie slimline lijst van Dutch Doobadoo. De stempel hebben jullie al vaker bij mij voorbij zien komen. Hij is ook zo mooi en je kunt er zoveel kanten mee op. Deze keer heb ik er een fotolijstje mee gevuld. Er zitten veel golden oldies op. Ik heb net als jullie (denk ik) een heleboel stansjes. En sommige pak ik telkens weer. Dat zijn klassiekers 😉


De lijst heb ik deze keer gevuld met de prachtige grunge stempel van Studio Light. Gisteren zag ik hem ook weer voorbij komen tijdens de online van Lisanne. Hebben jullie hem ook gezien? Weer heel anders gebruikt. Ik heb gewerkt met Distress Ink Oxides en structuurpasta.
De foto's spreken voor zich. Er is een heleboel op te zien. Ook de sterretjes die ik heb gedaan met goud embossingpoeder.
Ik heb er weer veel plezier aan beleeft om dit voor jullie te maken en te laten zien wat je allemaal met de lijst kunt doen.

Hieronder heb ik de spulletjes nog eens neergezet, die ik heb gebruikt. Binnenkort kom ik live bij jullie de woonkamer in. Dan kan ik alles iets uitgebreider laten zien. Voor nu lekker nagenieten van het feit dat Max Verstappen wereldkampioen in de F1 is geworden. Wat een sportief jaar voor Nederland!


De producten zijn te bestellen bij www.hobbyvison.nl .Als je klikt op de afbeelding kom je bij het juiste product terecht. 

Dutch Doobadoo - Slimline Box - Shadowbox   Studio Light - Grunge Collection - Clearstamp SL-GR-STAMP101 - Deer in Full moon  Marianne Design - Craftable - Art texture scales   Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Grof   Dutch Doobadoo - Structure Paste Smooth - 250ml

WOW Embossingpoeder - Metallic Gold Rich        VersaMark Watermark Stamp Pad

Geen opmerkingen: