Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 12 december 2021

Facebooklive - Online Demodag Studio Light - patroon

Hallo allemaal,

Wat waren jullie de 27ste weer verwend hihi,..3 demo`s op 1 dag!
Ik mocht de avond afsluiten en heb tijdens deze uitzending een laadje gemaakt met een pop-up 
ingekleurde stempelafdruk er in. Dus als je het doosje open schuift, komt het plaatje rechtop.
Op deze foto heeft het laadje nog geen versiering, dat moet nog gebeuren.


Zoals ik beloofd had, is er ook weer een geschreven versie van het patroon. Tijdens de live ging ik een beetje te snel om alles op te schrijven denk ik hihihi...dus bij deze het patroon.

Snijd kraft of cardstock van 23.5 x 15.5 cm.

Ril langs alle randen op 1 en 2.5 cm.

Knip het volgend tekening en vouw er een bakje van.

                                                                                                                                               

Snijd kraft van 26.2 cm x 20.5

Ril op 1.6 - 12.2 –13.8 - 24.5  cm. Je rillijn is 20.1 cm lang.

Draai het een kwartslag en ril op 1.6 cm langs 1 rand.

Vouw de rillijnen en knip 1 stukje weg, volgend de tekening.




                                         Plak de zijkanten aan elkaar, en de achterkant dicht.

Hier kan je nu het laadje inschuiven.

Beplak het doosje en de voorkant van het laadje.

Maak een klein handvaatje aan het laadje. In mijn geval zijn dat belletjes.

 

Neem nu een basis kaart deel van het geverfde papier en snijd er een enkele kaart van van:

10 cm x 18 cm.

Stempel de grunge afbeelding op aquarel papier en kleur hem in.

Plak hem op een dubbele strook dik mica en plak dit op de kaart. Plak de kaart in het doosje.


Ik hoop dat het zo duidelijk is, en je kan er natuurlijk altijd even de live bij bekijken.

Die kan je hier vinden:


https://www.youtube.com/watch?v=98eNvGdHTEg

En de materialen die ik gebruikte, die kan je hier vinden:

https://www.hobbyvision.nl/en/27-11-2021-online-sl-demodag-janet-blaauw-grunge-collection-abm-paint.html