Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 23 december 2021

Facebooklive - 12 days before Christmas met Tiets

Hallo allemaal,

 Ik mocht weer een live uitzending verzorgen in de facebook groep.  En deze keer was het best een groot project wat ik had gemaakt, maar flink voorbereiden dan komt het helemaal goed.
Met deze creatie kun je 12 dagen lang een leuk kadootje hierin verstoppen. 
Ik heb met deze het papier winter time van Craft O' Clock gebruikt,


12 laatjes die je kunt vullen met kleine knutselfrutsels.
Bovenop kun je zo lekker aan het pimpen... Ik heb wat boompjes, geplakt, het treintje van Elizabeth  Craft Design erop, maar dan wel in 3D zodat in het tussen deel ook nog wat kerstballetjes of kadootjes gedaan kan worden.




Even een foto van de bovenkant. De doosjes heb ik zelf gevouwen. De werkwijze hiervan vind je in de facebook groep in bestanden.


Natuurlijk mag de kerstman en zijn rendieren niet ontbreken. Je ziet ze nog net vliegen tussen de bomen.


 En tja wat is kerst zonder verlichting.. Dus ook die hebben een plekje gekregen.




Deze hierboven had ik al helemaal klaar en tijdens de live uitzending heb ik hem gemaakt met Snowy Winterland van Craft O' Clock.







Ik hoop dat jullie ervan genoten hebben.
Het filmpje kun je hier terug vinden:


En ook de gebruikte artikelen staan in en aparte groep zodat je ze gemakkelijk kunt vinden.

https://www.hobbyvision.nl/en/08-12-2021-tiets-wolfsard-12-days-before-christmas.html


Geen opmerkingen: