Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 24 december 2021

Nog wat kerst kaarten

     Hallo allemaal,

Ben je bezig met een nieuw voorraadje kerst kaarten voor volgend jaar?
Ik hoop dan dat ik je met deze kaarten inspiratie kan geven.
 


 
Voor deze kaarten heb ik 200 grams watercolor papier genomen.
Met de stempelhulp de stempel kerstboom stempel van Studiolight BL-ES-STAMP117 gestempeld met Archival inkt Jet black.
De kerstboom ingekleurd met de watercolor set WCJMA01.
Daarna met een blending tool Distress inkt kleur Chipped Sapphire beginnend vanuit de hoeken aangebracht.
Ik begin half over de rand met aanzetten.
Dun beginnen, je kan altijd nog een extra laagje eroverheen aanbrengen.
Leuke teksten erop en witte spetters.
Daarna gemat op twee kleuren cardstock of linnenkarton.

en deze met zilver kleurige spetters...


Daarna heb ik nog heel lichtjes Distress Inkt aangebracht.
Deze kaarten van iets lichter uit dan hier boven.


Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren met deze kaart.
Dankjewel voor het langs komen.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl
Klik op onderstaande foto's om direct bij het product in de webshop te komen. 

  

     

 

Geen opmerkingen: