Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 27 december 2021

Winter Wishes

Hallo allemaal,

Kerst is weer voorbij, maar ach ik zit nog lekker in de flow dus hier nog een kerst/winterkaartje.



Ik vond de nieuwe Studio Light - Jenine's Mindful Art Collection Essentials -  Square ornament frames zo geweldig mooi en kreeg er meteen een ideetje mee om hem ook voor kerst te kunnen gebruiken.

Ik heb de stans uitgesneden en er mica achter geplakt en natuurlijk wat sneeuw tussen gedaan.
Een kerstroos van ECD boven in de hoek met wat blaadjes, takjes en flossdraad.
ik vond nog oude sneeuwvlokken stansjes dus die mochten ook een plekje op de kaart.

Ik zal in het kort proberen uit te leggen hoe ik deze gemaakt heb.

Eerst heb ik de grootste maat en het vierkant uit wit cardstock gestanst. Het vierkant heb ik met verwijderbare tape vast gezet in de grootste stans.



Daarna heb ik op de achterkant rondom dubbelzijdig tape geplakt.



Daarop heb ik een stuk mica van Crafter's Companion geplakt.



Daarna daarboven op 2 mm foam geplakt helemaal rondom en zorg er dan ook voor dat er geen open naadjes zitten anders kan het shaker materiaal en tussendoor glippen.



Daarna heb ik een stuk design papier (Craft&You - Arctic Winter) wat rondom 4 mm groter is dan de basis  gesneden. Daar heb ik wat eiskrystal  in het midden op gestrooid en toen de basis mal met het mica erop geplakt.



Daarna versiert met wat bloemen, takjes, sneeuwblokken en een tekst. De tekst komt uit de Classic Christmas set van Elizabeth Craft Design. Ik heb alles wit gehouden om eenvoud te creeren.
De pinguïns en de kerstballen komen uit het design papier.


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze stans.

Hieronder komt de lijst met materialen die ik gebruikt heb.
1 klik erop en je komt op het artikel in de webshop!



 
  

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig! Groetjes Betha

Marjeta zei

This is fantastic card. Thanks for tutorial. Wish you all the best in 2022.