Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 11 december 2021

Er ligt sneeuw

 Hallo allemaal,


Toen ik het designpapier van Yvonne Creations 'wintry Christmas' zag met dit olijke sneeuwpoppenpaar, kreeg ik gelijk het idee van een balkon in mijn hoofd. Bij de luikjes van de mini-slimline past dat natuurlijk perfect. Helaas is het designpapier op dit moment uitverkocht, maar misschien heb jij het wel in huis liggen en anders kun je dit natuurlijk ook heel makkelijk met ander papier doen! Achter de opening van het raam heb ik met vellum een achtergrondje gedaan: door de vellum te embossen met een embossingfolder wordt het geëmboste wit en ziet het eruit alsof er wit papier achter zit, maar dat is niet zo. Heel simpel, maar ontzettend tof om te doen! Met de nieuwe sneeuwvlokkenmal een slinger van glitterpapier gemaakt en 2 losse vlokjes op de luikjes geplakt. Het designpapier heb ik met witte gesso bewerkt, zo lijkt er sneeuw op de randen te zitten. Een tekstje erbij en weer een Kerstkaart klaar!


De gebruikte materialen heb ik weer hieronder gelinkt naar de webshop: klik op het plaatje en je komt direct op de juiste pagina in de webshop. Graag tot een volgende kaart!
Hobbygroet,
Lisanne

1 opmerking: