Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 4 december 2021

Facebooklive - Sparkling Winter pages

  Hoi!

Op vrijdag 19 november 2021 ging ik live om aan de slag te gaan met de geweldig leuke collectie Sparkling Winter van de Art Journal Specials (via Elizabeth Craft Designs).

Dit zijn de bladzijden geworden:


De collectie bestaat uit stencils, stansen, stempels en twee Traveler's Notebooks in iets groter formaat dan de eerste TN's. Dat betekent dat alle bladzijde stansen van eerdere collecties in dit formaat TN past. Ideaal!


In de ronde bladzijde heb ik een cirkel gestanst (zit bij de set). Ik heb een shaker snow globe in deze cirkel gemaakt en gebruikte voor de shaker een ronde shakercirkel van Marianne Design (doorsnee 9 cm). De kleine sneeuwballetjes passen prima bij deze shaker. Om de snow globe heen gebruikte ik ice flakes van Stamperia. De berg sneeuw in de globe is ook stans van de AJS set. Er zitten meerdere stansen in die verschillende soorten sneeuwhopen uitbeelden.



Op de andere bladzijde heb ik het supergave raam verwerkt, wat een geweldige stans! Ik heb acetaat met sneeuwballetjes gebruikt van Crafter's Companion en ik heb de sneeuwpen van Studio Light gebruikt om sneeuw en balletjes te creëren:



De bloemen en bladeren op het raam komen van een andere mooie stansset van de Sparkling Winter collectie:


Toen de bladzijden klaar waren bedacht ik me dat ze heel goed passen bij prompt 7 van de Journal Your December lijst; snow ball! Vandaar dat ik een sneeuwvlokje toevoegde en 07 erin stempelde (met een nieuwe stempel van de Sparklink Winter collectie).


Ik ben heel blij met deze bladzijden in mijn Traveler's Notebook!


Hier vind je het filmpje waarin ik deze bladzijden maak:




Kijk je met je mobiel? Dan is dit de link:

Hier vind je de gebruikte artikelen:

Tot de volgende keer!
Liefs, Reanna

Geen opmerkingen: