Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 10 december 2021

Little House Of The Gnomes

 Hallo Allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer een creatie laten zien. Ik ben deze keer aan de slag gegaan met het DDBD huisje en met de schattige Gnomes van ECD.

Allereerst heb ik het huisje opgebouwd, ik heb hier het mooie Paper Pad Christmas Holidays van ModaScrap voor gebruikt. De boompjes zijn gemaakt met een oude Creatable van MD. Met een witte Molotow stift heb ik wat sneeuw spetters aangebracht.

 

Het sneeuwrandje op het dak en aan de onderkant van het huisje heb ik gescheurd uit Soft Finish Cardstock, Scheur twee kleine strookjes uit het Cardstock en breng die in model met je DDBD mal, op de top van het dak heb ik de gescheurde randjes elkaar laten overlappen.


De Gnomes heb ik uit Soft Finish Cardstock gestanst en op kleur gebracht met Versa Magic inkt.




Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren met deze creatie.


Tot de volgende kaart.

Hieronder zal ik de gebruikte materialen nog even linken:

   

   

   

  

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Wat een geweldig leuke kaart! Groetjes Betha