Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 25 december 2021

Maak van iedere dag een feestje

 Hallo allemaal,

Maak van iedere dag een feestje! In ieder geval proberen. En met deze gekke vriendjes van Katzelkraft gaat dat zeker lukken! De achtergrond is gedaan met de Oxide inkten. De beestjes en de bollen zijn gedaan met gewone Distress inkt. Dat vind ik zelf fijner kleuren met een penseel.


 Het was lekker veel maskeren om alle stempels zo op de pagina te krijgen. Ik zal dat in een live een keer laten zien. Op de achtergrond heb ik ook bubbeltjesplastic gebruikt om te stempelen. Dus mocht je dat een keer in huis hebben, NIET weggooien. Zo leuk om mee te spelen i.p.v. te knappen 😋

Ik vind de kleuren lekker vrolijk en als het buiten somber weer is, zet ik deze gewoon voor me neer!
Hieronder staan de producten die ik heb gebruikt met een link naar de winkel. Hoef je niet te zoeken.
Voor nu een hele fijne dag!
Liefs Monique

Distress Inkt Pad - Crackling Campfire    Distress Inkt - Mini - Mowed Lawn   Distress Ink -  Salvaged Patina  Distress Ink - Mermaid Lagoon   Distress Inkt - Mini - Mustard Seed        Distress Oxide Ink - Villainous Potion          Distress Oxides Ink Pad - Candied Apple    Distress Oxide Ink - Prize Ribbon   Schut - Artist Drawing Paper - 225 gram A4    WOW embossingpoeder - White Pearl - Super Fine   Rubberstamp - Katzelkraft - Les quilles              Studio Light - Grunge Collection - Clearstamp - SL-GR-STAMP43      VersaMark Watermark Stamp Pad      Ranger - Heat It Tool  Europese versie

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi. Fijne Kerstdagen gewenst allemaal, groetjes Betha