Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 10 december 2021

Studio Light - Embossingfolders & DIY Christmas Blocks

Hoi allemaal,   

De nieuwe embossingfolders van Studio Light zijn echt ontzettend leuk. Een tijdje terug heb ik in de groep van Studio Light een LIVE uitzending hiermee gegeven i.c.m. de DIY kerstkaarten blocks. Daarmee maak je in een handomdraai hele mooie kaarten.


Ik heb tijdens de live deze 3 kaarten gemaakt. De uitzending kun je hier terug kijken:
 



Voor SL-ES-EMB06 gebruikte ik het Christmas Memories block SL-ES-DCB13. Die plaatjes zijn toch weer te leuk?
Om de embossingfolder achtergrond op kleur te maken heb ik de Faded Jeans wax van Finnabair gebruikt, maar je kunt uiteraard ook een andere kleur blauw hiervoor gaan gebruiken. Ook heb ik de achtergrond nog een beetje op kleur gebracht met de Distress Oxide Rustic Wilderness.

Uiteraard nog even een kantje, wat witte spetters met de Posca pen en wat stickertjes om een tekst te maken.



Ook heb ik op deze kaart een strook van een embossingfolder achtergrond gebruikt. Daarnaast heb ik een mooie basismal uit de Sending Joy Collectie van Studio Light gebruikt. Ook hierbij weer gespetterd met mijn witte Posca Pen, wat pailletjes voor de decoratie en wat ijskristallen.

Ook heb ik de mooie effect snow van Studio Light nog onder de plaatjes verwerkt.



Ook bij de laatste kaart heb ik het Winter Wonderland block gebruikt, dit block is ook zo gaaf. Bij deze heb ik de andere embossingfolder SL-ES-EMB05 gebruikt.
Verder heb ik deze vrij rustig gehouden. Voor de mooie rand heb ik een randpons van Vaessen Creative gebruikt.

Wil je exact weten hoe ik dit heb gemaakt? Bekijk dan de video:


Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer wat inspiratie kan geven. Ik wil jullie allemaal weer ontzettend bedanken voor jullie bezoekje en de lieve reacties die jullie steeds achterlaten.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Indien je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

De gebruikte materialen kun je allemaal vinden via onderstaande link:

Geen opmerkingen: