Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 15 april 2022

Adventure

Hallo allemaal,

Nou deze slimline kaart had wat voeten in de aarde hoor. Voor mijn eigen facebook groep hadden we een nieuwe opdracht en dat was maak een slimline mannen/jongens kaart.
Nou dat was me toch ff een dingetje hoor.

Eerst op zoek naar passend design papier. Nu had ik nog wat over van  de Breeze of dreams van My craft Time/ Margaret Paper design en daar zat een stoere motor in en mooie donkere tinten.
Dus probleem 1 was al opgelost.
Een slimline model had ik gelukkig ook snel gevonden want vond deze met kruis steekjes wel voor een mannenkaart geschikt.
Maar ja toen de opbouw... Nou echt waar er ligt van alles in de prullebak.
Maar uiteindelijk wint de aanhouder he en deze creatie durf ik wel te laten zien.



Wat jute maakt het al wat stoerder en ik had nog wat gears liggen en das natuurlijk helemaal tof bij een mannencreatie.
Verder eigenlijk niet veel dingen erbij gebruikt, want het papier en de stoere motor was eigenlijk al genoeg.
Ik hoop dat jullie het ook eens proberen want ondanks dat ik het lastig vond ben ik wel blij met zo;n uitdaging!

Bedankt weer voor het kijken. Hieronder zal ik nog even de gebruikte artikelen linken.




  






Geen opmerkingen: