Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 1 april 2022

In hogere sferen

 Hoi!

Mijn beurt voor een blog en dit keer maakte ik een mixed media bladzijde in mijn art journal met de Moon Flower Collectie van Studio Light.

Dit is het resultaat (bij daglicht):

Dit is gewoon zo leuk om te doen. Uiteraard kun je ook albums, kaarten en andersoortige projecten maken met de stencils, stempels, stansen en het papier van de Moon Flower Collectie, maar in eerste instantie wilde ik lekker in mijn eigen persoonlijke journal werken.

Ik begon met het stempelen met twee van de Moon Flower stempels (als je erop klikt kom je in de webshop uit): SL-MFL-STAMP137 en SL-MFL-STAMP135
Ik gebruikte hiervoor VersaMark en witte embossingpoeder

Vervolgens had ik even keuzestress, want welke kleuren gebruik je voor de 'nacht'? Uiteindelijk pakte ik op de gok drie kleuren Lindy's Startburst Sprays: 
Dragonfly Denim
Whale Watch Blue
Tainted Love Teal
Dat pakte heel goed uit!

Vervolgens heb ik de volgende stempels gebruikt met Versafine inkt:
Shoot for the moon
How Many Nights

Deze stempels heb ik gekleurd met Daniël Smith waterverf 



Op de bladzijde plakte ik de leuke ronde teksten uit het die-cuts boekje van Moon Flower en ook plakte ik tekst uit dit boekje op de bladzijde.


En zo heb ik weer een avondje heerlijk gekliederd en waren mijn handen helemaal blauw.

Bedankt voor het lezen, tot de volgende keer!

Liefs, Reanna