Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 5 april 2022

Lollipop little blossom

Hallo Allemal

Vandaag laat ik jullie een lolliepop zien die ik gemaakt heb met het mooie papier 
Little blossom van Studiolight
Dit papier vind ik heel erg mooi om te verwerken in een lieve meisjes lollipop

Ik ben begonnen met het uitstansen 
van de twee cirkel frames.
Deze heb ik rondom op het uitgewerkte gedeelte, 
gesponst met lijm en daar glitter op gestrooid.
Dit heb ik goed laten drogen

Daarna heb ik met een stans precies in het midden
  van kleinste ronde frame een cirkel gestanst.
Zodat de bister er mooi invalt

Op de grote ronde cirkelframe 
heb ik designpapier geplakt
 en een ander kleur designpapier
 daar waar de blister op valt
.
Op het stukje papier waar de blister op valt 
heb ik nog een leuke dycut geplakt.
Op de onderkant van de blister, 
heb ik dubbelzijdig tape bevestigt.
En op het rond stukje designpapier 
op het grote cirkelframe, schutmateriaal gelegd.
Daarna de frame met bister op het grote frame geplakt.
Wel heb ik op het dubbelzijdig tape nog wat lijm gedaan, 
zodat ik er zeker van zou zijn 
dat het schutmateriaal er niet uit zou vallen. 

Voor de afwerking van de bister aan de bovenkant
 het ik twee cirkel stansen in elkaar gelegd en gestanst 
Zo krijg je een ring en kun je het mooi afwerken. 

Daarna heb op de achterkant van de grootste frame 
nog design papier geplakt met het rietje er tussen.

 As laatst heb ik de lollipop versierd
met een plaatje uit het knipvel wat bij de paper pad zit 
 en met wat bloemetjes en een strik stras steentjes en parels

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren 
met de lollipop Little Blossom

wil je zien wat voor producten ik heb gebruikt ? 
Je kunt ze vinden door op de onderstaande linken te klikken 


 







 

Geen opmerkingen: