Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 3 april 2022

My wish for you

Hallo allemaal,

Er was weer zo`n prachtige papier set uitgekomen, die kon ik niet laten liggen en 
heb er ook meteen de schaar in gezet.  Het is designpapier van Scrap and Me -Afternoon sky.
Prachtige blauwe tinten.


Ik heb er een verdiepte slimline kaart van gemaakt.
Hiervoor heb ik een basis gesneden van 22 cm  b x 21 cm hoog.
Deze heb ik gerild op 10.5 en 11.5 cm.

Op de linkerkant heb ik langs de randjes gerild op 1 en 2 cm.
In dat gerilde rechthoek heb ik een kruis gesneden.
Daarna kun je het papier een deel naar buiten en een deel naar binnen vouwen.

Plak op dit rechthoek, dus in het bakje een stukje cardstock van 19 cm h x 8.5 cm B.

Nu kan je het lekker gaan versieren.
Ik heb dat gedaan met geknipte delen uit allerlei papier pads van o.a. Mintay.

Ook was er bij dit desigpapier een knipvel, maar helaas was er iets mis met de levering en heb ik deze niet kunnen bemachtigen, dus vandaar al mijn andere paperpads doorgezocht naar bloemen elementen die er wel bij pasten.  

De tekst, die komt wel uit het paperpad en zit langs de rand van het papier.

En ik heb nog genoeg papier over, dus ik denk dat er nog wel meer kaarten komen in deze prachtige kleuren.  

      

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart! Groetjes Betha