Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 28 april 2022

Bee Happy

Hallo allemaal, leuk dat je weer even langs komt.

Wat een rage is het toch met die zonnebloemen en bijtjes.
Daar moest ik natuurlijk ook maar even aan mee doen hahaha..

Zo heb ik van Dutch Doobadoo de bijenkorf gemaakt.

Hiervoor heb ik diverse kleuren bruine tinten cardstock gebruikt.
Langs de randjes met een witte gelpen wat accenten aangebracht en achter de opening
heb ik een schudgedeelte gemaakt.

Ik heb de bijenkorf twee keer uitgeknipt en de tweede heb ik tegen de achterkant geplakt.
Dan is het schudgedeelte mooi weg gewerkt.

Dat schudgedeelte heb ik gemaakt met twee stukken mica wat ik met foamtape
op elkaar heb geplakt. Daarin heb ik wat prills gestopt en wat plaatjes van Dutch Doobadoo Crafty set.

Bovenaan de korf heb ik meerdere takken geplakt met wat bladeren. Die takken zitten in de built up set van de bijtjes.


Daarna ben ik begonnen om de bijtjes te maken.
Het zijn dus echt allemaal onderdelen die je aan en op elkaar moet plakken.
Heel eerlijk gezegd is dit niet echt mijn ding, maar ik vond ze zo leuk dat ik er toch aan begonnen ben.

De ogen zijn witte ovaaltjes waarin ik met een fineliner zwarte ovaaltjes heb getekend en daar weer witte stippen op heb gemaakt. De wangetjes heb ik met wat panpastel gekleurd.

De vleugeltjes van de bijtjes, die heb ik gemaakt van vellum.

De tekst komt ook weer van het crafty set en een klein lieveheersbeestje loopt bovenaan op de takken.

En wist je dat er op ons blog nu ook een challenge loopt met als onderwerp
"Zonnebloemen en bijtjes"

Dus wil je nog een kadobon winnen, dan kan je nog mee doen met deze challenge door ook een leuke creatie te maken waar zonnebloemen en bijtjes op zitten.

Je kan de challenge hier vinden:

En we hebben in de webwinkel een groep, waar je heel veel producten kunt vinden met zonnebloemen en bijtjes. Deze kan je hier vinden: 



En de producten die ik gebruikt heb, die zet ik hier even op een rijtje:

       


 








 

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Wat leuk met de bijtjes! Groetjes Betha

martina's kaartjes zei

een superleuke en lieve kaart heb je gemaakt, mooi
grtjs,martina