Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 8 april 2022

#HVPAASCHALLENGE door Tiets

In de Create it with hobbyvision facebookgroep zijn we van start gegaan met een Paas Challenge.
Ik mocht het projectje verzinnen en de opdrachten en  vond dit keer een loaded envelop gemaakt van cardstock wel een leuk idee. Toegankelijk voor iedereen en super leuk om te maken.
Tijdens een live uitzending heb ik  laten zien hoe de basis gemaakt kon worden samen met de Tussie Mussie die voorop geplakt zit.
Onderaan deze blogpost zal ik de link naar het filmpje zetten.


Zo is de loaded envelop kaal. met de opdrachten ga je hem vullen naar eigen idee.


Dit is een tussie mussie  waar je ook leuke dingen in kunt stoppen of zoals ik gedaan heb, er een soort vogelnestje met eitjes.

Hieronder een foto van het hele project met alle opdrachten erin verwerkt.
Ik heb gekozen voor het prachtige Vintage Easter papier van Reprint.



Je kunt hier wat meer details zien van wat ik zoal heb gebruikt.
Een lollipop gemaakt van de ronde mal van JMA met daarin een shaker gemaakt, de vlinder van Studio Light, het paashaasje van Marianne Design, net als het eitje bovenin.



In de onderkant zie je het glazen flesje,  het paashaasje van Marianne, ook de kleine kuikentjes,  Knipvellen van Craft O'Clock en nog veel meer.



Hier alle gemaakt projectjes die dus in de basis  zitten



ik zal hier de opdrachten van 3 weken nog even op een rijtje zetten.
De eerste opdracht luidde

*Maak een shaker voor in de loaded envelop
*Verwerk eieren op je project en
*Gebruik de kleur geel.




De 2de opdracht:

*Verwerk een paashaas op je project
*Maak een leuke paperclip voor aan je loaded envelop en
*Gebruik een losse envelop voor erin.



De 3de opdracht:

*Verwerk een zelf gemaakte bloem op je creatie, ( van jute, of kant of stans etc)
*Verwerk het woord spring , lente, pasen of easter en
*Maak een label voor erin.



Tot en met  12 april kun je nog meedoen!

Hier vind je het filmpje waarin ik de basis maak



En de gebruikte artikelen kun je hier terug vinden in de webinkel

https://www.hobbyvision.nl/nl/14-03-2022-tiets-wolfard-paas-challenge.html