Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 6 april 2022

FacebookLIVE Moon Flower in mijn ECD planner

 Hoi,

Op vrijdag 1 april 2022 ging ik live om foto's te verwerken in mijn planner, dit keer foto's van de 13e verjaardag van mijn dochter.

Facebook haalde deze 1 april de grap uit om mijn live niet in de groep te laten zien (alleen in het evenement), maar gelukkig trof ik nog wel mensen die de live zagen. Altijd fijn, wat mede creatievelingen die meekijken.

Ik ging aan de slag met een oudere mal van Elizabeth Craft Designs (Planner Essentials), namelijk de Planner Essentials 22, Pocket 4 Top Loading in combinatie met de standaard bladzijde Planner Essentials Dies 4. Feitelijk krijg je een bladzijde in je planner met een groot label:


Ik gebruikte sowieso het papier van de Moon Flower collectie van Studio Light, maar ook gebruikte ik een leuke kaartenstans op de voorkant (SL-MFL-CD138); Cardshape Rectangle. Een van de cirkels uit deze stansset gebruikte ik om een cirkel uit een foto te stansen, zo paste deze precies in de cirkel van de kaart. Ik knipte elementen van het leuke Moon Flower knipvel en haalde nog items uit het bijpassende die-cutsboekje.


Onverwachts kwam ik tijdens de live ook nog aan de achterkant van mijn bladzijde toe. Ik stanste leuke vierkante frames uit van stansset Planner Essentials 39 (Torn Paper Page with Frames), waarin ik later nog foto's van de verjaardag en leuke plaatjes plakte:


Hiermee was mijn bladzijde met label volledig af!

Het filmpje zie je hier terug:

Lees jij dit blog met je mobiel, dan is dit de link naar het filmpje:
https://youtu.be/DLmz-P3FhE4

Hier vind je de gebruikte artikelen:

De Torn Page with Frames stansset vind je hier.

Tot de volgende keer!
Liefs, Reanna