Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 21 april 2022

Gentleman

 Hallo Allemaal,

Mannenkaarten maken blijft een dingetje, nu heeft Amy Design een super leuke Classic Men's Collection uitgebracht met hele stoere mallen, hierdoor word mannenkaarten maken een stuk leuker en eenvoudiger gemaakt.

Voor het stansen heb ik Kraft Cardstock gebruikt dit is lekker stevig papier, deze heb ik bewerkt met goudkleurig wax. Verder de kaart opgeleukt met een mooi passend D3 plaatje uit dezelfde Men's collectie en met wat leuke labels uit de Man's World set van NoorDesign! 

Het leuke kaartmodel, had ik gezien in een live uitzending van Jenine ik vond dit wel en heel gaaf modelletje om te gebruiken bij deze stans.

Onderaan dit bericht zal ik de link plaatsen van de gebruikte materialen die te koop zijn bij HobbyVision.

Hopelijk heb ik jullie mogen inspireren met deze kaart.







3 opmerkingen:

jackelien zei

Prachtige kaart.
Groetjes Jackelien

Betha Horsmeier-Bouter zei

Mooie kaart! Groetjes Betha

Mirjam1702 zei

Super leuk!!