Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 19 april 2022

The good life

 Hoi allemaal!

Vandaag mag ik jullie weer een nieuwe creatie laten zien.
Deze keer is het een plannerpagina geworden met de iris shutter.
Voor deze pagina gebruikte ik het nieuwste Reminiscene book in mooie blauw tinten. 


Allereerst heb ik een rechte basispagina gestanst waarop de iris shutter komt. 
Voor de iris shutter is het belangrijk dat je stevig papier gebruikt, ik deed dit met het Paint On naturel papier.


Op de foto hierboven zie je alle onderdelen voor de shutter al klaar liggen. 
Bij de nieuwste plannercollectie zitten ook add ons, dit zijn sierlijke randen voor bij de shutter. 
Dan zie je ook een rechthoek op de basispagina liggen, hier komt de shutter onder. 
Dit rechthoek moeten we straks wel met foam tape opplakken want de shutter zit er onder. 


In de opening van de shutter komt een leuke tekst naar voren. Hiervoor gebruikte ik een leuke planner stempel. Er zijn meerdere stempels die hierin passen. Kijk alleen even goed naar de doorsnede.


Hier zie je de rechthoek met aan de achterkant de shutter. Het hoogte verschil tussen de shutter en de rechthoek vul je op met foamtape. 


Je krijgt dan dit als resultaat. Op zich al erg leuk maar nog wel wat kaal. 
Daarom plakte ik er een leuke add on op met een sierlijke rand en een mooie bloementoef.
Oh en onderaan nog een leuke label, ook geknipt uit het boek.


Ik leg het tussendoor altijd even voor me neer om te kijken of er nog wat extra's bij moest. 
Ik heb er nog wat kleine bloemetjes bij toegevoegd en een stukje hemp cord aan het label.



Ik hoop dat jullie weer een beetje inspiratie hebben gekregen. 
Heel erg bedankt voor het langskomen en tot snel!

Liefs Lisanne


Alle gebruikte artikelen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl . Als je op de afbeelding hieronder klikt, kom je meteen bij het juiste opdracht terecht.

   
  
      

Geen opmerkingen: