Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 1 april 2022

Online Demodag 26 maart Diepte kaart met Dutch Doobadoo

Hallootjes,

Tijdens de online demodag op 26 maart ben ik aan de slag gegaan
met 1 van de nieuwe masks van Dutch Doobadoo.



Eerst had ik in mijn hoofd om een canvas te gaan maken, maar 5 minuutjes voor de live bedacht ik dat het misschien wel leuk was om de diepte kaart te maken.

De achtergrond in deze kaart heb ik gemaakt met structuurpasta en de nieuwe slimline masks.
Daarna op kleur gebracht met Izink spray`s.

Toen ben ik begonnen met de opbouw van de kaart. Een schudgedeelte van een raam met gordijntje heb ik er eerst in gemaakt. Daarna de luiken er bij en vervolgens de versieringen er op.

Je kunt dit allemaal nog rustig even terug kijken via ons YouTube kanaal:


De gebruikte materialen, die staan hier netjes voor je op een rijtje:


Leuk dat je weer even langs kwam, en graag tot een volgende x,


Geen opmerkingen: