Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 14 april 2022

FB live Lavinia creatie

Hallo allemaal,

De Lavinia stempels blijven zo leuk om te gebruiken. Je kan er heerlijk je eigen `sprookje` mee maken.
De eerste kaart had ik gemaakt van een voorbeeld, en dacht, dit is ook wel weer leuk om 
er weer eens live mee te gaan.


Dus zo heb ik tijdens een live uitzending, de onderste kaart gemaakt.
En daarbij een elfje in een bubbel gemaakt.


De achtergrond voor deze kaart heb ik eerst voorzien van een cirkel met masking fluid voor de zon, en met het zelfde masking fluid heb ik een cirkel gestempeld met een dop van een spuitbus. Zo krijg je een heel dun randje masking fluid.  Toen dit droog was ben ik de kaart gaan opbouwen.

Eerst met distress oxide de achtergrond kleuren en voorgrond.
Daarna lekker aan het stempelen gegaan.

Hoe en wat, dan kan je allemaal terug kijken in deze video:


De materialen die staan allemaal weer voor je op een rijtje via deze link:



 

3 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super mooi! Groetjes Betha

Angélique zei

Het zijn prachtige kaarten, je bent er zo goed in. Dankjewel weer voor de heldere uitleg, het is weer een fijne video geworden.

KarinsArtScrap zei

prachtig
Fijne paasdagen / Happy Easter

Gr Karin