Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 10 april 2022

Kaart Libelles

Hallo Allemaal
Met deze blogpost wil ik jullie laten zien,
 hoe leuk en gaaf de stempels van AALL&CREATE zijn. 
Het zijn niet een van de goedkoopste stempels,
 maar ik vind ze heel fijn afdrukken 
en ze zijn heel veelzijdig te gebruiken.
 .Ja en als je het dan weer zo bekijkt 
valt de prijs wel weer mee.
Ik vind het in ieder geval hele leuke en fijne stempels 
en op vele manieren te gebruiken

Ik ben begonnen met drie stempels 
mooi recht onder elkaar te zetten.
Als eerste heb ik de middelste het lieveheersbeestje gezet
 en daarna boven en onder de libelle.



Daarna ben ik de voorzichtig
 gaan sponsen met distressinkt.
Meestal doe ik het andersom.  
Eerst sponsen daarna stempelen. 
Maar ik heb het bewust zo gedaan,
 omdat het stempelen wel een beetje precies komt
en als het zou mislukken het ook distressinkt heeft gekost.
Langs de randen heb ik nog
 wat achtergrondstempels gezet.



Als volgt heb ik de libelles nog een keer gestempeld,
uitgeknipt en ingekleurd met distreesinkt. 



Nadat de libelles droog waren,
 heb ik ze in zijn geheel geembossed
 met distressembossing Glaze 
en verhit met de heattool



Hierna heb ik de geemboste libelles 
op de libelles van de kaart gelijmd.



Met een gelpen nog wat accentjes aangebracht, 
dit geeft een heel leuk effect.



Met een waterpenseel die ik speciaal 
voor blenden met chloor gebruik, 
 de lieveheersbeestjes geblend met chloor.
Door de chloor word het lichter en licht de kaart wat op.
Daarna heb ik nog met een waaierkwastje waterdruppels
en witte inkt spetters aangebracht.
 


 Als laatst heb ik de randen 
van de kaart beïnkt met zwarte inkt

 en de kaart gemat op zwart en geel cardstock. 

Dit was mijn kaart voor vandaag 
Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren 
Door op de onderstaande linkjes te klikken kun je zien wat ik heb gebruikt.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag 
lieve groetjes Corry


 




4 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig! Groetjes Betha

Grietje zei

Heel mooi!!!

Corry zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Corry zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.