Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 26 april 2022

Pluk de dag

 Hallo allemaal,

De super leuke hoekmallen van Yvonne zijn natuurlijk heel leuk om te gebruiken op een vierkante kaart, maar ik wilde er wat anders mee doen... Toen ik inspiratie zocht tussen mijn mallen, kwam ik deze layoutmal van Marianne Design tegen en dacht wie weet is het leuk om ze over de lijnen van de layout te gebruiken en ja, dat paste! Ik heb de corners uit het gouden Le Suh papier gestanst: dat is papier met een mooie chique uitstraling, niet al te dik en perfect voor fijn uitgewerkte mallen als deze. Een mooi rozenplaatje erop, een paar vlindertjes en een stukje kant met hempcord bovenaan maken de kaart af. Een tikkeltje eenvoudig en toch apart door het goud, wat ook in het hartje van de roos terugkomt.


Leuk dat je weer hier op het blog bij mijn kaart kwam kijken, graag tot een volgende keer!
Hobbygroet,
Lisanne

De gebruikte materialen heb ik hieronder gelinkt: klik op het plaatje en je komt direct op de juiste pagina in de webshop.