Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 30 april 2022

The pen is the tongue of the mind

    Hallo Allemaal

Vandaag laat ik je deze Mixed Media Card zien.
Deze heb ik gemaakt met de producten uit de nieuwe lijn 
"Write your story" van Jenine's Mindful Art collection.


Als basis heb ik de Slimline stans JMA-WYS-CD200 genomen en gestanst uit
licht geel/creme kleurig pearl papier van Crafter companion.
Daarop 200 grams watercolor papier gemat. 
Máár eerst deze bewerken met veel moois ;) voordat je deze erop plakt.
Op het watercolor papier heb ik wat gesprayd met de Lindy's Gang Starburst spray
kleur Azure Sea Asters. Zoals op bovenstaande foto.

Daarna de mask stencil JMA-WYS-MASK101 erop gelegd
en gesprayd met Lindy's Gang Starburst spray kleur Salt Water Taffy.
Zo krijg je het effect op bovenstaande foto.

Daarna opgebouwd met verschillende stempels uit de stempel sets
JMA-WYS-STAMP211 (de meeste) en JMA-WYS-STAMP210 (hiervan de inkt vlekken genomen).
Met de kleuren inkt van Versafine Clair: Nocture (zwart) en Morning mist
die wat minder opvalt doordat hij grijzig is.

Wat ook hierbij mooi staat is de Spectrum Noir Midas metallic pigment inkt 
kleur Rose gold. Hiermee ook de randen op kleur gebracht.

Ik heb een doodle rand gestempeld ook deze zit bij de stempel set JMA-WYS-STAMP211.
De hoeken even afgeplakt met een stukje papier zodat de hoeken mooi op elkaar aansluiten 
en niet over de rand gaan.

Ik heb uiteindelijk nog meer gestempeld dan op de onderstaande foto.
Onder de plaatjes, die ik als laatste 3D verhoogd op plak, heb ik nog een
achtergrond element uit gestanst uit stans set JMA-WYS-CD201.
De vierkantjes die hieruit komen heb ik een aantal hiervan links boven bij elkaar geplakt.
Dit kan je zien op de laatste foto.

De tekst is een Rub on sticker die je bijvoorbeeld met een ijsstokje eraf kan wrijven.
De plaatjes heb ik geknipt uit de knipvellen (die in het paperpad) JMA-WYS-PP35 zitten.

Alle Jenine's Mindful Art collection producten 
die ik gebruikt heb even allemaal op een rijtje:
Plaatjes uit Paperpad JMA-WYS-PP35
Mask stencil JMA-WYS-MASK101
Cutting Die JMA-WYS-CD200
Cutting Die JMA-WYS-CD201
Stempel set JMA-WYS-STAMP210
Stempel set JMA-WYS-STAMP211
Rub-on stickers JMA-WYS-RUB02

Dat was het weer voor deze keer.
Ik hoop dat ik je geïnspireerd heb met deze Slimline card.
Dankjewel voor het langs komen

  Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl
Klik op onderstaande foto's om direct bij het product in de webshop te komen.

   
   
   
   

   


 


Geen opmerkingen: