Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 13 april 2022

Bloemenkaart Little Blossom

    Hallo Allemaal   

 Deze keer heb ik een kaart gemaakt
 met een hele mooie opengewerkte stans van
 Studiolight...…Little Blossom.

Ik heb als eerste de bloemen uit gestanst
Daarna met goud embossing poeder bewerkt
 Met een klein sponsje heb ik de bloem in gelijmd.
 Door dit met een sponsje te doe  krijg je overal een mooi dun laagje lijm .
Als volgt heb ik de bloem voorzichtig
 op de zwarte kaart geplakt. 
.Ik wilde de zwarte kaart graag matten op glitter papier 
Maar helaas had ik dat niet.
Daarom heb ik op een wit stuk papier 
op de randen dubbelzijdig tape geplakt. 
en daar overheen goud glitter gestrooid.
Zo kreeg ik een mooi goudkleurig randje.

Van vellum heb ik een reepje gesneden 
en de lange zijden geponst met een randpons
Hierop in het midden een tekst gestempeld en geembost.
Dit reepje vellum over de kaart gelegd
 en aan de achterkant van de kaart vastgelijmd

Daarna heb ik de kaart op de witte kaart
 met het goud randje gelijmd
en nog weer gemat op crème kleurig cardstock

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren.
Mocht je vragen hebben stel ze gerust.

 Door op de onderstaande links te klikken
 kom je op de producten die ik heb gebruikt

 




2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

Wilma zei

Je hebt een hele mooie kaart gemaakt Corry. En wat 'n goed idee om op deze manier glitterpapier te maken! Dat ga ik onthouden. 🙂
GROET, Wilma