Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 29 april 2022

FB Live - Essential stamps op art journal pagina.

Hallo allemaal,

Jullie hebben vast de mooie stempels van Studio Light al wel gezien
Daarmee heb ik een tijdje terug ook een live uitzending gegeven.
En ik heb toen gekozen voor deze mooie bloem - Angel`s trumpet.
Wij noemen deze altijd de Datura.


Ik heb hem met de JMA Aquarel verf een kleurtje gegeven en daarna uitgeknipt.
Vervolgens heb ik een pagina uit mijn art journal gepakt en die voorzien van 
Cadence hybrid aqryl verf. Daarop plakte ik diverse stukken rice papier waar ik weer stempels op heb gezet en met een maks wat tekst en mooie figuren op heb gemaakt.

Hoe dit alles is ontstaan kan je terug kijken in deze uitzending:


De materialen hebben we weer voor je op een rijtje gezet in de webwinkel:



 

Geen opmerkingen: